fredag 11. juni 2010

"Det er den draumen..."

Route 66 frå Los Angeles til Chicago; ca. 4000 km, 8 statar og 3 tidssoner - på Harley Davidson... 
Storby og ørken, Hollywood, Santa Monica Beach, Las Vegas, Hoover Dam, Grand Canyon, indianerlandsby, Mexico, Oklahoma, Cowboy Ranch m.m.
Cruse avgarde med "the Boss på øyra".... eller kanskje Lynyrd Skynyrd... Kan det bli betre??
I morgon er me i Oslo, på søndag i Los Angeles via Paris...
På onsdag tar me ut syklane og eventyret er i gang..!
Følg oss og "enjoy"!
....

9 kommentarer:

  1. Wee! Kommer til å bli sykt bra! Kose dere masse! Håper på aktiv blogging!

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg til å lese meir! God tur då!

    Hilsen Martin & Agnes! :-)

    SvarSlett
  3. God tur til dere alle sammen!
    Gleder oss til å lese historier og se bilder fra turen:)

    SvarSlett
  4. God tur Johan, Vigdis Johanne, Kristine, Sandra og Sivert. Gler meg til å sjå fine bilete frå turen. Klem frå Solveig, Dag-Kenneth og Sivert.

    SvarSlett
  5. God tur alle sammen og kos dokkar masse!!!! Hilsen fra Marit og Leif og gutta!!!

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Det er den draumen ..." Me har vel alle våre draumar og moglegheiter - er så fint at heile flotte familien legg ut på denne store opplevinga! God tur til dåke frå Anne, Kåre, Kristoffer og Knut Are

    SvarSlett
  8. Ønsker deko ein knall tur..:o)

    Linda Hmck

    SvarSlett
  9. Ååååååå eg ser at de kosar dåke. Er inne på bloggen kvar dag men eg kan ikkje alltid kommentera. Sidan Vigdis er mi barndomsveninne så blir eg veldig glad om de tek bilde av den vakre unge mora dåkas innimydle. De e skjønne heile gjengen. Klem frå Solveig

    SvarSlett